DeMolen med nytt design
Opp mot 20-års jubileumet neste år vil DeMolen rulle ut et nytt design på etikettene
Bryggmester Menno Olivier startet så som mange andre som hjemmebrygger. Da han startet Brouwerij de Molen i 2004, hadde han allerede brygget profesjonelt i noen år. Når han så fikk muligheten til å starte eget bryggeri og restaurant i en gammel vindmølle i Bodegraven, kunne han ikke si nei.
Siden den gang Brouwerij De Molen ekspandert kraftig. De har flyttet ut av møllen, og litt ned i veien, og brygger i dag mange av verdens mest spennende øl i et bryggeri fullt av Star Wars referanser, som gjæringstanken R2D2 og styringbordet Millennium Falcon.
«Kontrast. Motsetninger. Polarisering. Livet er fulle av det. Det gir en fargeklatt til livet.
Vårt mål er alltid å finne unike kombinasjoner, som igjen gir en uendelig kilde av muligheter» heter det på bryggeriets nettsider.
Det gjenspeiles i bryggeriets nye design på etikettene. «&» symboliserer identiteten til bryggeriet. Symbolet representerer forbindelser mellom verdener og smaker man eller ikke hadde trodd passet sammen.
De nye etikettene er nå å finne på de åtte ølene som er sluppet på Vinmonopolet fra 1.mars og vil prege flaskene fra det nederlandske bryggeriet fremover
Skriv en kommentar
Skjul kommentarer